گیره مونتاژذره بین دار با پایه هویه JM-508

گیره مونتاژذره بین دار با پایه هویه JM-508
جهت مشاهده گالری بر روی تصاویر کلیک نمایید.
  • دسته‌بندی: گیره مونتاژ
  • کد محصول: TS369
  • امتیاز محصول: 700
  • موجود درانبار: ناموجود
  • ۲,۸۲۳,۴۹۸ ریال ۲,۶۳۸,۷۸۳ ریال
+
-

گیره مونتاژ ذره بین دار مدل JM508 دارای دو گیره سوسماری با قابلیت خم و راست شدن و همچینن اتصالات کروی شکل برای قرار دادن گیره ها در وضعیت های مختلفی است که در مونتاژ برد های ظریف علی الخصوص برد های smd و برد های کوچکی مانند برد های موبایل کمک به سزایی به مصرف کننده می کند.

گیره موتاژ JM-508 دارای یک ذره بین با بزرگنمایی قابل قبولی است که می توان به کمک آن قطعات روی برد را مشاهده کرد و یا قطعی و اتصال های برد الکترونیکی را بررسی نمود.

در صورتی که صرفا قصد خریدداشتن یک ذره بین بدون گیره را دارید به شما ذره بین با بزرگنمایی 40 برابر را پیشنهاد می کنیم که می توانید از لینک زیر تهیه کنید:

ذره بین با بزرگنمایی 40 برابر


از دیگر ویژگی های گیره موتاژ JM508 می توان به داشتن جای هویه اشاره کرد , با وجود این جا هویه شما می توانید از گیره به عنوان جا هویه نیز استفاده کرده و جا هویه قبلی خود را کنار بگذارید و از شلوغ شدن میز کارتان جلوگیری کنید.

پایه گیره مونتاژ JM508 سنگین بوده و باعث می شود با گذاشتن برد های الکترونیکی و یا قرار دادن هویه در جا هویه , تعادل این گیره به هم نخورد.

ابوذر پوردادخدایی ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ ۰۹:۴۳:۲۰

اون طوری که عکسش رو دیدم تصورم این بود که خیلی بزرگ تر و بلند تر باشه ولی وقتی به دستم رسید از کوچکی و ارتفاع کمش متعجب شدم. در عوض قطر ذره بینش بزرگه و دید بهتری میده ولی به خاطر ارتفاع پایین پایه اش خیلی سخته بتونید از پشت ذره بین به قطعه ای که به گیره اش وصله نگاه کنید. ضمن اینکه فاصله کانونی ذره بینش خیلی زیاده و باید پایه بلندتری داشت تا بزرگنمایی ش بهتر می شد. ترجیح میدم ذره بینش رو جدا کن و یه پایه جدا براش بسازم یا یه میله بلندتر براش پیدا کنم. به هر حال به اندازه پولی که هزینه می کنید خوبه و پایه سنگینی هم داره.

مدیر وبسایت ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۰۲:۰۵:۰۵

ممنون از نظر کامل و جامع شما

ثبت دیدگاه

کاربر گرامی، دیدگاه شما پس از تایید تیم مدیریت جهت دیگر کاربران نمایش داده خواهد شد.

جهت دریافت فایل بر روی نام آن‌ها کلیک نمایید

شاید مورد نیازتان شود

تخفیف‌های ویژه

با عضویت در وبسایت از تخفیف‌های ویژه برخوردار خواهید شد، کدهای تخفیف تنها برای اعضا گرانقدر وبسایت ارسال خواهد شد.

دارای مجوز

تمامی كالاها، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعایت فروشگاه تابع قوانين جمهوری اسلامی ايران است.