پد سیلیکون 0.5*400*200

پد سیلیکون 0.5*400*200
جهت مشاهده گالری بر روی تصاویر کلیک نمایید.
  • دسته‌بندی: عایق سیلیکون
  • کد محصول: TS17018
  • امتیاز محصول: 700
  • موجود درانبار: موجود
  • ۴,۳۲۵,۴۷۵ ریال ۴,۰۴۲,۵۰۰ ریال
+
-

پد سیلیکون ورقه ای از سیلیکون بوده که بر روی چیپ های الکترونیکی و CPU ها چسبانده می شود و نقش خمیر سیلیکون را اما با کیفیت بالاتر برای قطعات الکترونیکی اجرا می کند. از پد های سیلیکون برای تعمیرات CPU انواع لپ تاپ , دستگاه های ماینر و ... استفاده می شود.

برای خرید پد سیلیکون 20x40 سانتی متر با ضخامت قطر 0.5 میلی متر به صورت اینترنتی و یا مشاهده قیمت آن می توانید از همین صفحه اقدام نمایید.

اکثر دستگاه هایی که پردازنده های قوی ای دارند یک هسته پر قدرت دارند که در اثر کار کردن این هسته بسیار داغ می شود , در صورتی که این گرمای ایجاد شده خنثی نشود و چیپ داغ شود و درست خنک نشود , عمر چیپ کاسته شده و به سرعت آسیب می بیند .برای دفع دمای ایجاد شده باید از المان های فلزی که به هیت سینک معروف بوده و از جنس آلومنیوم هستند استفاده می شود. در صورتی که چیپ بدون هیچ المان کمکی به هیت سینک متصل شود , به دلیل صیقلی نبودن دو المان و ایجاد فاصله هوایی بین دو قطعه ( هوا رسانایی ضعیف دما است) انتقال حرارت به خوبی صورت نمی گیرد و مجدد باعث آسیب دیدن چیپ می شود. برای انتقال کامل و خوب دما بین چیپ و هیت سینک از خمیر سیلیکون استفاده می شود , خمیر سیلیکون رسانای دما بوده و کلیه فضا های خالی را پر میکند و اتقال دما به خوبی انجام می شود.

استفاده از خمیر سیلیکون کمی مشکل بوده و در کار های حساس ممکن است باعث کثیف کاری شود , در برد هایی مانند برد ماینر که تعداد بالایی چیپ دارند , عملا استفاده از خمیر سیلیکون غیر ممکن است. استفاده از پد سیلیکون بسیار راحت و تمیز تر از خمیر سیلیکون است. پد سیلیکون را می توان به هر شکل و ابعادی که نیاز است با قیچی برش داد. بعد از برش دادن پد سیلیکون باید دو پوسته پلاستیکی محافظ که در دو طرف آن چسبیده را جدا کرد و پد سیلیکون را روی محل مورد نظر چسباند.

پد های سیلیکون ضخامت های مختلفی دارند و در تعمیرات برد های هش برد ماینر ( برد دستگاه استخراج بیت کوین) , تعمیرات دستگاه ریگ ( دستگاه استخراج اتریوم) , تعمیرات لپ تاپ , تعمیرات کارت گرافیک , کامپیوتر و تعمیرات و تولید چیپ LED و پروژکتور استفاده می شود.

برای مشاهده سایر پد های سیلیکون با ضخامت های مختلف می توانید از لینک زیر اقدام نمایید:

انواع پد سیلیکون

برای مشاهده انواع خمیر سیلیکون می توانید از لینک زیر اقدام نمایید:

انوع خمیر سیلیکون

برای خرید پد سیلیکون با ضخامت 0.5 میلی متر به صورت اینترنتی می توانید از همین صفحه اقدام نمایید.

ثبت دیدگاه

کاربر گرامی، دیدگاه شما پس از تایید تیم مدیریت جهت دیگر کاربران نمایش داده خواهد شد.

جهت دریافت فایل بر روی نام آن‌ها کلیک نمایید

شاید مورد نیازتان شود

تخفیف‌های ویژه

با عضویت در وبسایت از تخفیف‌های ویژه برخوردار خواهید شد، کدهای تخفیف تنها برای اعضا گرانقدر وبسایت ارسال خواهد شد.

دارای مجوز

تمامی كالاها، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعایت فروشگاه تابع قوانين جمهوری اسلامی ايران است.