آنتن GSM فلت چسبی

آنتن GSM فلت چسبی
جهت مشاهده گالری بر روی تصاویر کلیک نمایید.
  • دسته‌بندی: آنتن GSM
  • کد محصول: TS18881
  • امتیاز محصول: 700
  • موجود درانبار: موجود
  • ۷۱۵,۵۵۷ ریال ۶۶۸,۷۴۵ ریال
+
-

آنتن GSM فلت چسبی یکی از آنتن های جدید بوده که ظاهر زیبا داشته و بسیار کم حجم است. پشت این آنتن دارای چسب دو طرفه بوه و همین امر باعث می شود در تمامی نقاط حتی روی شیشه و دیوار بتوان از آنها استفاده کرد. طول سیم این آنتن 3 متر و ابعاد قسمت اصلی آن 150*20 میلی متر است.

محصولات سیم کارت خور مانند دزدگیر های سیم کارتی , برخی ردیاب های خودرو , دستگاه های کنترل از راه دور از طریق تماس و پیامک , sms کنترلر ها و ... دستگاه هایی که در آن ها از ماژول های GSM نظیر ماژول های SIMCOM مانند SIM800C , SIM900 , SIM808 و ... استفاده شده است برای آنتن دهی مناسب نیاز به یک آنتن خارجی دارند. آنتن مناسب برای این دستگاه ها آنتن GSM می باشد. آنتن های GSM توسط یک کانکتور SMA به ماژول متصل می شود.

آنتن های GSM انواع مختلفی داشته که با توجه به محیطی که کاربر نیاز به نصب دستگاه دارد می تواند آنتن را انتخاب نماید. از نمونه های آنتن های GSM می توان به آنتن های GSM کوتاه 5 سانتی , آنتن های تاشو 10 سانتی , آنتن های GSM دارای پایه مگنتی و بدنه فنری , آنتن های سیم دار چسبی و ... اشاره کرد

در برخی طراحی ها ممکن است دستگاه درون جعبه ای قرار گیرد که آنتن دهی دستگاه کاهش یابد و اتصال دستگاه به شبکه مختل شود , برای حل مشکل آنتن دهی دستگاه های sms کنترلر و یا هر دستگاه GSM دیگری می توان از آنتن های GSM فلت چسبی استفاده کرد و آنتن را بیرون از محفظه قرار داد.یا گاها برخی مکان ها به خصوص زیر زمین ممکن است آنتن دهی مناسب نداشته باشد که در این حالت نیز می توان از آنتن GSM فلت چسبی استفاده کرد.

آنتن GSM فلت چسبی دارای یک چسب دو طرفه در قسمت پلاستیکی آنتن بوده که می توان آن را روی سطوح چسبناند. طول سیم آنتن GSM فلت چسبی 3 متر بوده و کانکتور سری آن کانکتور نری SMA RG174 می باشد. طول سیم آنتن GSM فلت چسبی حدود 3 متر می باشد.

سری کانکتور آنتن GSM یک سری SMA نری بوده که به مادگی SMA پیچ می شود. جنس روکش آنتن از پلاستیک می باشد.

برای خرید آنتن GSM فلت چسبی با طول سیم 3 متری به صورت اینترنتی و یا مشاهده قیمت آن می توانید از همین صفحه اقدام نمایید.

آنتن GSM چسبی مناسب برای دستگاه های که باتکنولوژی GSM کار می کنند. دستگاه هایی مانند SMS کنترلر ها , دزدگیر های دارای تلفن کننده و دستگاه هایی که از ماژول های سری SIMCOM استفاده شده است , برای آنتن دهی نیاز به آنتن GSM دارد.

cable:3 meter

body: 20x150mm

gain :3DB

connector: sma RG174 male

freq: 800-2170mhz

ثبت دیدگاه

کاربر گرامی، دیدگاه شما پس از تایید تیم مدیریت جهت دیگر کاربران نمایش داده خواهد شد.

جهت دریافت فایل بر روی نام آن‌ها کلیک نمایید

شاید مورد نیازتان شود

تخفیف‌های ویژه

با عضویت در وبسایت از تخفیف‌های ویژه برخوردار خواهید شد، کدهای تخفیف تنها برای اعضا گرانقدر وبسایت ارسال خواهد شد.

دارای مجوز

تمامی كالاها، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعایت فروشگاه تابع قوانين جمهوری اسلامی ايران است.