LED DOB مهتابی 220VAC 32LED 30W مربعی 59x62mm

LED DOB مهتابی 220VAC 32LED 30W مربعی 59x62mm
جهت مشاهده گالری بر روی تصاویر کلیک نمایید.
  • دسته‌بندی: LED DOB
  • کد محصول: TS14599
  • امتیاز محصول: 700
  • موجود درانبار: ناموجود
  • ۴۸۱,۹۸۲ ریال ۴۵۰,۴۵۰ ریال
+
-

ال ای دی های دی او بی LED DOB از سری ماژول های ال ای دی بوده که در حباب لامپ های کم مصرف خانگی و صنعتی استفاده می شود. تفاوت ال ای دی های DOB نسبت به ال ای دی های COB داشتن مجموعی از ال ای دی های با توان کم بوده که با قرار گرفتن در یک مجموعه توان مورد استفاده محصول را تامین می کنند , اما ال ای دی های COB اصولا دارای یک چیپ هستند. مزیت ال ای دی های DOB نسبت به نسل ال ای دی های COB داشتن قطعات جدا از هم بوده که در صورت آسیب دیدن یکی از قطعات کوچک و یا ال ای دی ها امکان تعمیر آن قطعه معیوب در برد وجود دارد. از ال ای دی های حبابی در چیپ حباب لامپ های کم مصرف استفاده می شود. اما گاها از این ال ای دی ها به علت داشتن قیمت مناسب و راه اندازی آسان در ساخت پرژکتور های کوچک و بزرگ نیز استفاده می شود. داشتن مدار AC به DC ( داشتن پل دیود , خازن , آی سی و ...) در برد باعث شده مدار درایور ال ای دی نیز روی برد قرار داشته باشد و راه اندازی ال ای دی را بسیار آسان و کم هزینه تر ( به علت عدم نیاز به درایور خارجی) کند.

در راه اندازی ال ای دی های DOB مهم ترین چیزی که باید به آن توجه داشتن استفاده از هیت سینک مناسب است , برای راه اندازی ال ای دی DOB , باید کفی آلومنیومی این ال ای دی ها را با چسب سیلیکون و یا خمیر سیلیکون به هیت سینک مناسب متصل نمود , چون در غیر این صورت صفحه ال ای دی گرمای تولید شده را نمی تواند دفع کند و خیلی زود باعث آسیب دیدن به صفحه ال ای دی می شود.

صفحه های ال ای دی DOB از ال ای دی ها با سایز های مختلف و توان های مختلفی ساخته می شوند.

برای خرید صفحه ال ای دی دی او بی LED DOB چیپ لامپ حبابی توان 30 وات 30w به صورت اینترنتی و یا مشاهده قیمت آن می توانید از همین صفحه اقدام نمایید.

ثبت دیدگاه

کاربر گرامی، دیدگاه شما پس از تایید تیم مدیریت جهت دیگر کاربران نمایش داده خواهد شد.

جهت دریافت فایل بر روی نام آن‌ها کلیک نمایید

شاید مورد نیازتان شود

تخفیف‌های ویژه

با عضویت در وبسایت از تخفیف‌های ویژه برخوردار خواهید شد، کدهای تخفیف تنها برای اعضا گرانقدر وبسایت ارسال خواهد شد.

دارای مجوز

تمامی كالاها، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعایت فروشگاه تابع قوانين جمهوری اسلامی ايران است.