دستگاه نقطه جوش باتری پرتابل کوچک

دستگاه نقطه جوش باتری پرتابل کوچک
جهت مشاهده گالری بر روی تصاویر کلیک نمایید.
  • ۲۲,۲۹۴,۷۳۴ ریال ۲۰,۸۳۶,۲۰۰ ریال
+
-

امروزه باتری ها نقش عمده تری در زندگی بشریت دارند. با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های جدید عمدتا با باتری کار می کنند و این موضوع باعث شده در دهه اخیر به باتری ها توجه بیشتری شده و برد ها و ماژول های متفاوتی برای استفاده از باتری های مختلف به بازار عرضه گردد.

باتری ها دارای ولتاژ و آمپر دهی استانداردی دارند و برای استفاده در دستگاه های مختلف که نیاز به ولتاژ و یا جریان به خصوصی دارند , باید باتری ها را سری و یا موازی کرد. سری و موازی کردن باتری ها با لحیم کاری سیم , کاری غیر استاندارد بوده و در اثر گرما دهی بیش از حد زمانی که نوک هویه را باتری می چسبانیم ممکن است باعث آسیب رسیدن به باتری شود. همچنین اتصال با لحیم کاری به خوبی انجام نمی شود و گاها در اثر تکان خوردن , کنده می شود.

برای اتصال باتری های لیتیوم آیون , نیکل متال و نیکل کادمیوم و همچنین برخی از باتری های لیتیوم پلیمر که دارای پلیت هستند می توان از دستگاه نقطه جوش باتری استفاده کرد.

با استفاده از دستگاه نقطه جوش و پلیت مخصوص می توان باتری ها را با هم سری یا موازی کرد.

دستگاه نقطه جوش قابل حمل , یک دستگاه نقطه جوش خانگی برای افرادی است که گاها نیاز به پک کردن باتری ها دارند , از ویژگی های این دستگاه نقطه جوش زن باتری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-داشتن نمایشگر برای تنظیمات دستگاه نقطه جوش

-همراه داشتن سیم های مخصوص با کابلشو U شکل برای اتصال و جداسازی راحت تر از دستگا نقطه جوش باتری

-قابلیت جوشکاری برای ورق های نیکل با ضخامت 0.1 - 0.12 میلیمتر

-تغذیه 12 ولت DC

-ابعاد کوچک 85x50x26 میلیمتر


دستورالعمل استفاده:

1: اتصال برق

دستگاه نقطه جوش قابل حمل مناسب برای باتری های لیتیوم یون 18650 دارای سیم ورودی 10AWG به طول 20 سانتی متر است. یک سر با یک کابلشو U شکل پرس شده است و سر دیگر خالی گذاشته شده است. ترمینال U شکل را به ترمینال ورودی برق دستگاه نقطه جوش متصل کنید و انتهای دیگر را به منبع تغذیه خود متصل نمایید. توجه داشته باشید که در صورت اتصال اشتباه قطب ها ماژول آسیب خواهد دید.

2: روشن و خاموش کردن

یک کلید برق در زیر برد کنترل وجود دارد. پس از فشار دادن، 3 ثانیه صبر کنید. پس از به صدا در آمدن بوق ، ال سی دی روشن می شود و بوت کامل می شود.برای خاموش کردن کافی است کلید پاور را دوباره فشار دهید تا خاموش شود.

3: جوشکاری

پین جوش را تمیز نگه دارید. اگر پین جوش به صورت یک سر گرد جلا داده شود، می توان اثر جوشکاری را بهبود بخشید. برای جوش کاری دو روش دستی و اتوماتیک وجود دارد.


دستورالعمل تغذیه مورد نیاز:

بر اساس آزمایش واقعی، جوشکاری با ضخامت 0.1 تا 0.12 میلی متر نوار نیکل به جریان کاری 120 تا 180 آمپر نیاز دارد. اگر منیع تغذیه شما نتواند جریانی را در این محدوده تولید کند، جوشکاری ناموفق خواهد بود.

ظرفیت منبع تغذیه توصیه شده:

1: باتری ماشین 12 ولت از 25 تا 40 ساعت، با عملکرد خوب و مقاومت داخلی کم

2: باتری لیتیومی 4000 تا 6000 میلی آمپر ساعت مدل سه سل 45C تا 60C که اصولا برای هواپیمای مدل و مولتی کوپتر ها استفاده می شود


نکاتی که باید پیش از خرید این محصول به آن توجه داشت:

1:برای راه اندازی این محصول نیاز به یک منبع تغذیه با جریان دهی بالا مانند باتری خودرو دارید.

2:این محصول این دستگاه نقطه جوش خانگی بوده و نباید بیش از حد به آن فشار وارد شود.

3:اتصال اشتباه تغذیه به دستگاه , اتصال کوتاه کردن پراب ها و جوشکاری طولانی مدت باعث داغ شدن ماسفت ها شده و دستگاه آسیب می بیند.

4:این دستگاه وارداتی بوده و فاقد هرگونه گارانتی می باشد.

5:به علت حساسیت دستگاه امکان تعویض و مرجوعی برای آن وجود ندارد.

برای خرید دستگاه نقطه جوش باتری که به دستگاه پک باتری نیز معروف است به صورت اینترنتی و یا مشاهده قیمت آن می توانید از همین صفحه اقدام نمایید.

**توجه: به علت حساسیت این دستگاه و همچنین قیمت بالای آن , این محصول تست شده و عمل جوش به صورت آزمایشی انجام خواهد شد و از سلامت کامل محصول پیش از ارسال اطمینال کامل به عمل آمده و سپس برای مشتریان ارسال می گردد.**

ثبت دیدگاه

کاربر گرامی، دیدگاه شما پس از تایید تیم مدیریت جهت دیگر کاربران نمایش داده خواهد شد.

جهت دریافت فایل بر روی نام آن‌ها کلیک نمایید

شاید مورد نیازتان شود

تخفیف‌های ویژه

با عضویت در وبسایت از تخفیف‌های ویژه برخوردار خواهید شد، کدهای تخفیف تنها برای اعضا گرانقدر وبسایت ارسال خواهد شد.

دارای مجوز

تمامی كالاها، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعایت فروشگاه تابع قوانين جمهوری اسلامی ايران است.