تستر ال ای دی

تستر ال ای دی
جهت مشاهده گالری بر روی تصاویر کلیک نمایید.
  • دسته‌بندی: تستر LED
  • کد محصول: TS17936
  • امتیاز محصول: 700
  • موجود درانبار: موجود
  • ۱,۳۵۹,۴۳۵ ریال ۱,۲۷۰,۵۰۰ ریال
+
-

تستر ال ای دی دستگاهی کاربردی برای روشن کردن ال ای دی های 2 پایه و 4 پایه با جریان کشی 2 -150 میلی آمپر می باشد. نحوه استفاده از تستر LED بسیار ساده می باشد. برای تست و روشن کردن ال ای دی های پایه دار باید پایه های ال ای دی را در سوراخ های روی دستگاه تستر ال ای دی قرار داد و پس از قرار گیری LED در تستر ال ای دی با فشردن دکمه قرمز رنگ روی تستر جریان الکتریکی به پایه های ال ای دی وصل شده و ال ای دی روشن می شود.

تستر ال ای دی دستگاهی پر کاربرد برای تعمیرکاران , فروشندگان و طراحان می باشد , برخی از ال ای دی ها ظاهری یکسان دارند و تا روشن نشوند تشخیص این که ال ای دی چه رنگی باشد غیر ممکن است , همچنین برای اطمینان حاصل کردن از آن که ال ای دی سالم است یا خیر از تستر ال ای دی استفاده می شود. همچنین فروشندگان ال ای دی برای نمایش رنگ و کیفیت رنگ ال ای دی از تستر ال ای دی برای تست رنگ ال ای دی برای مشتری استفاده می کنند.

تغذیه دستگاه ال ای دی تستر توسط یک باتری کتابی 9 ولت تامین می شود. ( دستگاه فاقد باتری 9 ولت می باشد و باید جداگانه تهیه شود)

روی دستگاه LED تستر یک ال ای دی 3 میلیمتر خودرنگ نیز قرار داده شده است که پس از فشردن دکمه این ال ای دی نیز روشن می شود. وجود این ال ای دی برای آن است که زمانی که ال ای دی را با این دستگاه تست می کنید و با فشردن دکمه ال ای دی تستر ال ای دی روشن نمی شوند , از سالم بودن دستگاه و باتری موجود در دستگاه اطمینان حاص نمایید.

*با توجه به آن که این محصول فاقد باتری می باشد برای خرید باتری کتابی 9 ولت برای دستگاه تستر ال ای دی می توانید از لینک زیر اقدام نمایید:

باتری کتابی 9 ولت

برای خرید دستگاه تستر ال ای دی LED TESTER به صورت اینترنتی و مشاهده قیمت آن می توانید از همین صفحه اقدام نمایید.

ثبت دیدگاه

کاربر گرامی، دیدگاه شما پس از تایید تیم مدیریت جهت دیگر کاربران نمایش داده خواهد شد.

جهت دریافت فایل بر روی نام آن‌ها کلیک نمایید

شاید مورد نیازتان شود

تخفیف‌های ویژه

با عضویت در وبسایت از تخفیف‌های ویژه برخوردار خواهید شد، کدهای تخفیف تنها برای اعضا گرانقدر وبسایت ارسال خواهد شد.

دارای مجوز

تمامی كالاها، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعایت فروشگاه تابع قوانين جمهوری اسلامی ايران است.